Ιστοσελίδα: Πώς θα ξέρεις ότι ήρθε η ώρα να έχεις την δική σου (5 σημάδια)

Πώς θα ξέρεις ότι ήρθε η ώρα να έχεις ιστοσελίδα; Δες τα σημάδια που δείχνουν πως η επιχείρησή σου είναι έτοιμη να περάσει στο επόμενο ψηφιακό επίπεδο.

Δεν υπάρχει “σωστή στιγμή” για να φτιάξεις ιστοσελίδα. Υπάρχει όμως η κατάλληλη στιγμή και είναι εκείνη που νιώθεις ότι θέλεις να πας την επιχείρησή σου ένα βήμα πιο πέρα.

Η ιστοσελίδα δεν είναι πολυτέλεια, αλλά αποτελεί το επόμενο φυσικό στάδιο για κάθε επαγγελματία που θέλει να δείξει ποιος είναι, όχι μόνο τι κάνει.


Αν αναρωτιέσαι αν ήρθε η ώρα, τα παρακάτω σημάδια θα σε βοηθήσουν να το καταλάβεις.

1. Έχεις σταθερούς πελάτες, αλλά νιώθεις “κολλημένος”

Αν η δουλειά σου κυλάει καλά, αλλά δεν εξελίσσεται, αυτό είναι το πρώτο σημάδι.
Η ιστοσελίδα δεν είναι μόνο για να σε βρουν νέοι πελάτες, αλλά αποτελεί τρόπο για να ξανασυστηθείς στο κοινό σου.

Να δείξεις νέα έργα, να παρουσιάσεις υπηρεσίες με άλλο βλέμμα, να βάλεις ένα στόχο πιο πάνω από την καθημερινότητα.

έχεις σταθερούς πελάτες, αλλά νιώθεις "κολλημένος"

2. Θες να δείχνεις πιο επαγγελματίας από όσο φαίνεσαι

Δεν έχει σημασία πόσο καλός είσαι στη δουλειά σου αν αυτό δε γίνεται γνωστό με κάποιον τρόπο. Αν δεν φαίνεται αυτό, είναι σαν να μην υπάρχει. Και μπορεί η προβολή από στόμα σε στόμα (word of mouth) να είναι η καλύτερη διαφήμιση γι αυτό που κάνεις, αλλά όταν μιλάμε για διαδίκτυο τότε η φήμη σου μπορεί να φτάσει μέχρι και σε σημεία του κόσμου που δεν είχες καν πρόθεση να διαφημιστείς. Δεν είναι υπερβολή… είναι η δύναμη του internet!
Μια καλή ιστοσελίδα σε βοηθά να μεταφέρεις την ποιότητα της δουλειάς σου σε εικόνα: τη σοβαρότητα, τη συνέπεια, την αισθητική σου. Οι πελάτες εμπιστεύονται αυτόν που φαίνεται οργανωμένος, κι εκεί η παρουσία online παίζει τεράστιο ρόλο.

3. Θες να έχεις τον δικό σου χώρο στο ίντερνετ

Στα social media “νοικιάζεις” χώρο. Στο site σου, είσαι ο ιδιοκτήτης. Εκεί αποφασίζεις τι θα δείξεις, πώς θα το δείξεις και πότε. Είναι το μέρος που σε αντιπροσωπεύει πλήρως, χωρίς περιορισμούς από αλγορίθμους ή κανόνες πλατφορμών. Όπως έχουμε αναφέρει ξανά, το κάθε εργαλείο στο ίντερνετ έχει την δυναμική και την αξία του. Η δυναμική της δικής σου ιστοσελίδας είναι η πλήρης ανεξαρτησία και ευελιξία ως προς την παρουσίαση των υπηρεσιών σου.

επαγγελματισμός

4. Θες να χτίσεις εμπιστοσύνη πριν σηκώσει κάποιος το τηλέφωνο

Ο κόσμος ψάχνει online πριν επικοινωνήσει. Αν δεν βρίσκει τίποτα, δύσκολα θα κάνει το πρώτο βήμα.
Μια προσεγμένη ιστοσελίδα βοηθά τον άλλον να σε “γνωρίσει” πριν σου μιλήσει. Να δει τη δουλειά σου, τις κριτικές σου, τη φιλοσοφία σου. Είναι το πρώτο στάδιο εμπιστοσύνης, πριν ακόμη υπάρξει συζήτηση.

5. Θες να επενδύσεις στο μέλλον, όχι απλώς να “έχεις παρουσία”

Η ιστοσελίδα είναι η βάση για ό,τι μπορείς να χτίσεις μετά: διαφήμιση, SEO, e-shop, περιεχόμενο, καμπάνιες. Αν σκέφτεσαι την ανάπτυξη και όχι απλώς την επιβίωση, ήρθε η ώρα να έχεις site. Έχοντας τον πλήρη έλεγχο ως προς το περιεχόμενο που θα αναρτήσεις (λ.χ. τις εικόνες, τις τιμές, τις περιγραφές, τα άρθρα σου κτλ.) μπορείς να προσαρμόσεις και να προσαρμοστείς σε οποιαδήποτε αλλαγή, trend, τάση της αγοράς, μόνο και μόνο επειδή έχεις την δυνατότητα να αλλάξεις από τις λέξεις κλειδιά του website έως και την ανακατασκευή ολόκληρης της δομής του σε μερικές περιπτώσεις. Αρκεί να το κάνεις οργανωμένα, σωστά και τηρώντας καλές πρακτικές για να παραμένεις ανταγωνιστικός.

επενδύω στο μέλλον και χτίζω εμπιστοσύνη. future is bright - invest

Στο σημείο αυτό, παραθέτουμε σχετική έρευνα της COSMOTE – ΕLTRUN 2024 η οποία έχει να κάνει με την ψηφιακή επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα και έχει πολλά να μας δείξει για την πρόοδο των επαγγελματιών στον συγκριμένο τομέα.

Συμπέρασμα

Το να φτιάξεις ιστοσελίδα δεν είναι απόφαση τεχνολογίας… είναι απόφαση ωριμότητας.
Σημαίνει ότι βλέπεις την επιχείρησή σου σαν κάτι που αξίζει να σταθεί με επαγγελματισμό και συνέπεια. Δεν παίζει ρόλο αν η επιχείρησή σου είναι παλιά ή καινούργια, Παίζει ρόλο σε τί επίπεδο είναι και φυσικά σε τί επίπεδο θέλεις να την φτάσεις.

Αν διαβάζοντας αυτό το άρθρο ένιωσες έστω μία φορά “ναι, αυτό με αφορά”,
τότε μάλλον έχεις ήδη την απάντηση:

Ήρθε η ώρα να έχεις τη δική σου ιστοσελίδα.

Αν θέλεις να μάθεις πώς κοστολογείται η ιστοσελίδα που ονειρεύεσαι για την επιχείρησή σου από την Kawebsites, θα είναι χαρά μας να σου αναλύσουμε μία προς μία τις υπηρεσίες μας, να σου προτείνουμε τί χρειάζεσαι με βάση τις ανάγκες σου και φυσικά να σου παρέχουμε μία αναλυτική προσφορά με τα κόστη και τις παροχές μας. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να μας στείλεις ένα μήνυμα στο info@kawebsites.gr ή να μας τηλεφωνήσεις στο 6947033208.

Και μην ξεχνάς το μότο μας: Η Ιστοσελίδα σου, η Ταυτότητά σου!

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Απολαμβάνεις τα υλικό μας;

Αν σε ενδιαφέρουν τα άρθρα μας κάνε εγγραφή για να μη χάνεις κανένα!

Δεν κάνουμε spam, αλλά μπορείς να κάνεις απεγγραφή όποτε θελήσεις.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
laptop, tablet, mobile, background